Universiteit Gent
ZOEK MENU
    • Home UGent
    • Aanmelden
    • English homepage
    • Onderzoek
    • Diensten
    • Onderwijs
    • Over ons
    • Team
    • Contact
    Onderzoeksgroep voor Media, Innovatie en Communicatietechnologie (mict)
    Onderzoeksgroep voor Media, Innovatie en Communicatietechnologie (mict)

    Onderzoek

    • Team
    • Expertise
    • Publicaties
    • Vacatures

    Diensten

    • Hoe we werken
    • Wat we doen
    • Onze onderzoekstools
    • Onze onderzoekslaboratoria

     

    In de kijker

    visual digimeter 19-04-2022

    Vlaamse jongeren breken met digitale tradities, zo blijkt uit nieuwe imec.digimeter

    Klassieke tv-abonnementen en Facebook kunnen jongeren steeds minder bekoren.

    Nieuws

    15-07-2022 VACATURE - Fulltime doctoraatsbursaal: Het meten van menselijk gedrag in XR-interacties
    04-07-2022 VACATURE - Fulltime doctoraatsbursaal: Monitoring en verklaren van crossmediaal media-gedrag
    24-06-2022 VACATURE – Fulltime doctoraatsbursaal voor FWO-project IMPERIO: behavioral change Interventions Made PERsonal, engagIng & lOng-term
    09-06-2022 VACATURE - Stakeholder & Proposal Manager SOLIDLab Vlaanderen
    02-05-2022 RAPPORT - AI Barometer: kwart van Vlaamse bedrijven gebruikt AI
    02-05-2022 NUDGE project – Vlaming weegt comfort af tegen energiebesparingen
    • Meer nieuws
    • logo faculty
    • logo faculty
    • imec
      • Feedback
      • Privacy
      • Disclaimer
      • Cookie-instellingen
      • Toegankelijkheid
      • © 2022 Universiteit Gent